مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

فروش انواع روغن ویژه طیور

قیمت روغن ویژه طیورفروش انواع روغن ویژه طیورانواع روغن ویژه طیورآنالیز انواع روغن ویژه طیورتولید روغن ویژه طیور مرغداری

فروش انواع روغن ویژه طیور که معمولا همراه با جیره غذایی انها مصرف می شود.ایا به دنبال خوراکی جهت اسفاده در جیره غذایی طیور خود با قیمت تولید و خرید مناسب هستید؟روغن طیور چه کمکی به میزان کیفیت گوشت مرغ می کند؟روغن طیور خوراکی در رژیم غذایی طیور نقش بسیار مهمی داشته است.و باعث حذف اسید چرب اشباع و جایگزینی ان با اسید چرب غیر اشباع بویژه اسید لینولئیک می باشد.و در نهایت باعث غنی شدن گوشت مرغ می شود.با توجه به میزان استفاده از این محصول ،تولید این محصول توسط شرکت های داخلی صورت گرفته و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

 

قیمت روغن ویژه طیور

کاهش هزینه های اقتصادی یک راه حل بسیار مناسب برای مرغداران می باشد.قیمت روغن خوراک طیور وابسته به کیفیت و مقدار ان بوده که با توجه به داشتن اکثر مواد مورد نیاز برای طیور مناسب ترین روش برای خرج کم و سود اقتصادی زیاد می باشد.
شرکت های داخلی را با بهترین و نازل ترین قیمت این محصول بی نظیر را در اختیار مشتریان قرار میدهند.
البته امروزه با توجه به رشد تکنولوژی و وجود داشتن سایت های معتبر خریداران می توانند از قیمت مختلف با خبر بوده و با بهترین قیمت محصول خود را خریداری و استفاده نمایند.

روغن ویژه طیور

فروش انواع روغن ویژه طیور

روغن خوراک طیور که یکی از بهترین و موثر ترین راه ها برای تغذیه طیور می باشد که توجه خیلی ها را به سمت تولید و فروش این محصول جلب کرده است.دلایل بسیاری برای فروش روغن مرغداری وجود دارد که به چندی از ان ها اشاره می کنیم:

  • افزایش راندمان اقتصادی
  • قابلیت هضم بالاو پروتئین
  • افزایش انرژی موردنیاز طیور
  • بالا رفتن کیفیت لاشه و خوش طعم شدن گوشت
  • افزایش وزن در جوجه های گوشتی
  • افرایش تخم در جوجه های تخم گذار
  • و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود

تمامی موارد بالا تنها گوشه ای از خصوصیات روغن خوراک طیور می باشد که باعث افزایش تولید و فروش ان شده است.
کیفیت و همچنین سود بالای این محصول باعث افزایش روز افزون صادرات و کارخانجات و شرکت های تولید روغن خوراک طیور گردیده است.
صادرات روغن خوراک طیور به کشور های همسایه و همچنین برخی از کشور های اروپایی رونق و فروش فراوانی پیدا کرده است.

روغن ویژه طیور

انواع روغن ویژه طیور

در چند سال اخیر از روغن ویژه خوراک طیور که به عنوان یک ماده غذایی پر انرژی و بسیار مقوی برای طیور بوده است به میزان قابل توجهی استفاده می شود.
انواع روغن های ویژه خوراکی جهت استفاده در تغذیه طیور وجود دارد که در جیره غذایی طیور نقش مهمی را ایفا می کند.به چند تا از انواع روغن ویژه طیور در زیر اشاره میکنیم:

  • روغن منداب یا کانولا
  • روغن آفتابگردان
  • روغن پنبه دانه
  •  روغن کتان
  • روغن کلزا
  • و غیره…

تعداد زیادی از طیور داران برای رشد بهتر و سود دهی فراوان برای طیور خود از ترکیبات روغن های گیاهی به همراه روغن ماهی استفاده می شود.
این ترکیبات علاوه بر به تامین انرژی بلکه به مهیا کردن ویتامیت ها و انتی اکسیدان های ضروری برای طیور بسیر کمک شایانی می کند و در اخر رشد و کیفیت محصول را به حد اعلا می رساند.

روغن ویژه طیور

آنالیز انواع روغن ویژه طیور

روغن های ویژه طیور اغلب مقدار مشخص و جزئی اسید چرب ازاد دارند.مقادیر این اسید چرب بر اثر عوامل های مختلفی مانند فساد ممکن است تغییر بیابد.بنابر این عدد اسیدیته از جمله معیار هایی است که جهت تشخیص فساد در چربی ها و روغن ها به کار گرفته شده است.
به همین دلایل در انالیز روغن ویژه طیور عدد اسیدیته بسیار مهم می باشد و به طور معمول بدینگونه است:انرژی۸۵۰۰-۹۰۰۰کیلو کالری،چربی ۹۹.۹۹ درصد،رطوبت بسیار کم،پراکسید بسیار ناچیز و رنگ زرد روشن انرژی های بالای این محصول عالی برای طیور اثرات مثبت تغذیه ای را در پی خواهد داشت و همچنین موثر در اقتصاد این صنعت می باشد.از فواید روغن گیاهی طیور جلوگیری احتمالی از ورود انواع الودگی ها به بدن طیور می باشد.
این محصول شگفت انگیز دارای انرژی بسیار بالایی می باشد که اثرات عالی در تغذیه طیور دراست.
بنا به دلیل اینکه این محصول در دمای بیش از ۲۵۰ درجه حرارت غیر مستقیم می بیند فرم ان به صورت نیمه مایع در امده و دارای انتی اکسیدان می باشدکه باعث شده خاصیت تند شدن و اکسید شدن ان بسیار پایین باشد.

روغن ویژه طیور

تولید روغن ویژه طیور مرغداری

از بهترین و سودمند ترین راه ها برای جیره غذایی طیور روغن خوراک طیور می باشد.به دلیل راندمان بالای اقتصادی و مزایای فراوان این محصول بسیاری از شرکت ها در صدد پخش و تولید این محصول خرج العاده بر امده اند.
روغن خوراک طیور جدا از تامین انرژی فراوان و تهیه ویتامین ها و انتی اکسیدان های ضروری برای طیور کمک فراوانی می کند و در نتیجه باعث رشد خوب و بالا تر رفتن کیفیت محصول نهایی می شود.
شرکت های تولید روغن خوراک طیور با به کارگیری از بهترین نوع مواد اولیه کار تولید این محصول را با بهترین کیفیت در پیش گرفته اند.
کار تولید این محصول با به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا توسط اکثر شرکت ها این محصول را با بیشترین بازدهی و راندمان اقتصادی روانه بازار می کنند.

روغن ویژه طیور

سایت imorghdar.ir یکی از بزرگترین فروشندگان تجهیزات مرغداری می باشد که می توان تمامی لوازم مرغداری را از طریق آن تهیه نمود

phone icon شماره تماس: 09120733749

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.