مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

لیست تجهیزات مرغداری

از جمله تجهیزات مرغداری یک سالن بزرگ و صنعتی می توان از :هواکش آکسیال صنعتیجت هیتر:پنجره اینلتپنجره هواده یا دریچه شاترسیستم دانخوریهاپر دانخوری سر خط و ته خطسیستم آبخوریهواکش آکسیال صنعتی در چند مدل از جمله :هواکش سیرکوله سقفی

لیست تجهیزات مرغداریدر یک سالن  مرغداری یا دامداری برای عملکرد بهتر دام یا طیور و جلوگیری از حداقل تلفات و همچنین متوازن بودن وزن گله،مستلزم یک هوای ایده آل و یکنواخت در تمام فصول سال و نیز تغذیه سالم عاری از هر آلودگی و دسترسی مناسب به آن در هر مکان به منظور جلوگیری از استرس، نیازمند تجهیزات پیشرفته صنعتی می باشد.

از جمله تجهیزات مرغداری یک سالن بزرگ و صنعتی می توان از :

هواکش آکسیال صنعتی

جت هیتر:

از جت هیتر جهت گرمایش در سالن های مرغداری استفاده می گردد که بسته به نوع سوخت مصرفی در انواع جت هیتر گازی،جت هیتر برقی و جت هیتر دوگانه سوز می باشد

پنجره اینلت

پنجره هواده یا دریچه شاتر

سیستم دانخوری

هاپر دانخوری سر خط و ته خط

سیستم آبخوری

هر کدام از این محصولات در اندازه و متریال متنوعی بسته به نیاز سالن تولید می شود.

تجهیزات مرغداری

هواکش آکسیال صنعتی در چند مدل از جمله :

هواکش شش پره استیل 140*140

هواکش سه پره استیل 140*140

هواکش شش پره گالوانیزه 140*140

هواکش سه پره گالوانیزه 140*140

140*140PPG هواکش سه پره

هواکش سیرکوله سقفی

و همچنین جت هیتر ها در دو مدل گازی و گازوئیلی و سیستم دانخوری هم از دو نوع زنجیری و بشقابی نیز تولید می شود.

این شرکت، محصولات صنعتی مرغداری را همگام با مدل های روز دنیا از لحاظ استاندارد های جهانی و هم کیفیت تایید شده توسط کارشناسان این امور، به مرحله تولید می رساند.

با توجه به قیمت های متعدد این محصولات در بازار داخلی و خارجی، این شرکت توانسته تولیدی خود را با کمترین سود و بدون واسطه در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

شما با دسترسی به اینترنت می توانید تا حدودی از قیمت این محصولات آگاهی کسب نمایید.و همچنین از طریق سایت از جزییات هر یک از محصولات ما با خبر شوید.

این شرکت برای کسب آگاهی بیشتر مرغدار با در نظر نگرفتن به عنوان مشتری،با اشتیاق کار گروهان و کارشناسان متخصص خود را در این امور برای مشاوره رایگان به منظور انتخابی درست و مقرون به صرفه بابت تجهیز نمودن مرغداری،در اختیارشان قرار می دهد.

همچنین شما می توانید با خرید کردن به صورت اینترنتی ،بهترین و ارزانترین محصولات ما را برای سالن خود خریداری کنید و با انجام این کار،شما هم قطعا خریدی ارزانتر نسبت به نمایندگی ها و همینطور از امتیاز حمل و نقل سریع و ارزان برخوردار باشید.

 

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.