مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

قیمت آبخوری اتوماتیک مخصوص مرغداری

قیمت آبخوری اتوماتیک مخصوص مرغداریانواع آبخوری اتماتیک طیورانواع آبخوری اتوماتیک مرغتفاوت انواع آبخوری اتوماتیک و دستیبهترین نوع آبخوری مرغداری
قیمت آبخوری اتوماتیک مخصوص مرغداری

قیمت آبخوری اتوماتیک مخصوص مرغداری در بازار های اینترنتی از بازار های شهری ارزان تر می باشد و برای خریدار مقرون به صرفه تر در می آید.
آبخوری اتوماتیک پیشرفته ترین نوع آبخوری است که مخصوص مرغداری ها در شرکت های تولیدی آماده فروش می شوند و امکان خرید شان در فروشگاه ها و وب سایت های اینترنتی فراهم می آید.
آبخوری های اتوماتیک مخصوص مرغداری با سیستم پیشرفته ای که دارند کار انسان را آسان کرده و نیازی به فعالیت زیاد کارگران نمی باشد.

قیمت آبخوری اتوماتیک مخصوص مرغداری

با توجه به اینکه آب یکی از عناصر مهم در پرورش طیور می باشد وجود آبخوری ها برای در دسترس قرار گرفتن آب مورد نیاز طیور حائز اهمیت می باشد. آبخوری های مرغداری در دو نوع آبخوری دستی و اتوماتیک مخصوص مرغداری را به صورت آنلاین ارزان تر خریداری نمایید زیرا در این روش دست واسطه ها در قیمت گذاری کوتاه است.و شما می توانید محصولات را به قیمت عمده خریداری نمایید.
قیمت آبخوری های  اتوماتیک مرغداری وابسته به نوع و جنس اقلامی که در ساخت ان به کار رفته متغیر می باشد. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از ریز قیمت این آبخوری ها با شماره تماس درج شده در سایت ارتباط برقرار نموده و همچنین نسبت به خرید عمده آبخوری اتوماتیک مورد نظر خود اقدام نمایید.

آبخوری اتوماتیک

انواع آبخوری اتماتیک طیور

طیور پرندگان اهلی از جمله مرغ، بوقلمون، کبک، بلدرچین، اردک را شامل می شود. لذا برای پرورش هر یک از این پرندگان با توجه به نوع پرنده و چگونگی آشامیدن آب، آبخوریهای گوناونی طراحی و ساخته و در اختیار بازار قرار می گیرد. آبوری های طراحی شده در دو دسته دستی و اتوماتیک قرار می گیرند.

در زیر به انواع آبخوری اتوماتیک اشاره می نماییم:

  • آبخوری بلدرچین
  • آبخوری کبک
  • آبخوری اردک
  • آبخوری مرغ
  • آبخوری بوقلمون

آبخوری اتوماتیک

انواع آبخوری اتوماتیک مرغ

یکی از انواع آبخوری های موجود در صنعت پرورش مرغ، آبخوری اتوماتیک مرغ می باشند. این آبخوری ها بیشتر در سالن های مرغداری صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. از انواع آبخوری اتوماتیک مرغ می توان به مواردی که در زیر آمده اشاره نمود:

  1. آبخوری اتوماتیک نیپل
  2. آبخوری اتوماتیک جامبو

هر یک از این آبخوری ها با توجه به مزایا و هزینه ای که برای سالن های مرغداری به همراه دارند خریداری و در سالن های مرغداری به کار گرفته می شوند.

آبخوری اتوماتیک

تفاوت انواع آبخوری اتوماتیک و دستی

آبخوری های مرغداری دارای دو نوع اتوماتیک و دستی می باشند. و بر اساس نوع کارکرد به این دو دسته تقسیم می شوند. در آبخوری دستی تمام فرایند پر و خالی و ضدعفونی و شتشو توسط نیروی انسانی ( کارگر ) صورت می گیرد.
در صورتیکه آبخوری های اتوماتیک، بر اساس سیستم تعبیه شده بر روی آن بدون دخالت نیروی انسانی، آبرسانی به طیور انجام می پذیرد. سیستم های آبخوری های اتوماتیک هزینه بالاتری نسبت به آبخوری های دستی دارند، اما باید در نظر داشت که با حذف نیروهای کارگر برای امور آبرسانی از جهت دیگر به کم کردن هزینه ها کمک می نماید.

آبخوری اتوماتیک

بهترین نوع آبخوری مرغداری

بهترین نوع آبخوری مرغداری وجود در بازار آبخوری نیپل می باشد. آبخوری اتوماتیک نیپل به روزترین و پیشرفته ترین آبخوری موجود در بازار می باشد. این آبخوری با توجه به مزایایی که نسبت به دیگر آبخوری های  آویز موجود دارد، از استقبال خوبی بین مالکان واحدهای مرغداری برخوردار می باشد.

مزیت های استفاده از ابخوری نیپل:

  • قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جلوگیری از خیس شدن مرغ با وجود فشار شکن
  • عدم خیس شدن بستر
  • سهولت در شستشو و ضد عفونی کردن آبخوری
  • ایجاد امکان آب خوردن در 360 درجه
  • در دسترس بودن آب تازه و پاکیزه
  • توزیع یکنواخت آب در سراسر سالن
  • کاهش آلودگی های محیطی

آبخوری اتوماتیک

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.