مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

فروش جت هیتر گازوئیلی مرغداری خوب

جت هیترجت هیتر گازوئیلیفروش جت هیتر گازوئیلی

فروش جت هیتر گازوئیلی که یکی از انواع جت هیترهای موجود در بازار می باشد در تمام نقاط کشور به سهولت امکان پذیر می باشد. این محصول به روش های مختلفی به مصرف کننده عرضه می شود.

جت هیتر

جت هیتر دستگاهی  است که جهت تامین گرما در سالن های صنعتی به کار گرفته می شود. این دستگاه در سالن های همچون سالن های مرغداری، گلخانه ها، محل پرورش دام و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.جت هیتر در انواع مختلف و توسط شرکت های گوناگون و در کشورهای متعددی طراحی و تولید و روانه بازار می شود. این محصول توسط کشورهای گوناگونی ساخته می شود که در زیر ذکر شده است.

کشورهای سازنده جت هیتر

  • ایران
  • چیت
  • ایتالیا
  • هلند

فروش جت هیتر گازوئیلی آمرغدار

جت هیتر گازوئیلی

جت هیتر گازوئیلی یا همان بخاری موشکی یکی از انواع جت هیترهای موجود است که سبب گرمای محیط اطراف خود می شود. از گزینه های قابل انتخاب این نوع جت هیتر می توان به مواردی همچون چرخ دار بودن، همراه با مخزن باک، اگزوز دار بودن اشاره نمود. از این جت هیتر می توان به دو صورت دودکش دار و بدون دودکش استفاده کرد حه البته باید در نظر داشت که در نمونه های دودکش دار راندمان دستگاه نصف می شود و صرفا هم فقط مناسب مکان هایی مانند گلخانه ها می باشد که آلودگی حتی هرچقدر هم کم باشد برای محصولات مضر است.

فروش جت هیتر گازوئیلی آمرغدار

فروش جت هیتر گازوئیلی

جت هیتر گازوئیلی را می توان به شیوه های محتلفی در بازار به فروش رساند. یکی از شیوه هایی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. فروش این محصول از طریق سایت های معتبر و نمایندگی های این محصول در ساسر کشور می باشد. جت هیتر گازوئیلی در دو نوع طراحی و عرضه می شود که در زیر ذکر شده است.

  • جت هیتر گازوئیلی تک موتوره
  • جت هیتر گازوئیلی دو موتوره

فروش جت هیتر گازوئیلی آمرغدار

phone icon شماره تماس: 09120733749

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.