مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

قیمت کنسانتره طیور

قیمت کنسانتره طیورکنسانتره طیور چیستخرید عمده کنسانتره طیوربهترین کنسانتره طیور دارای چه ترکیباتی استدلایل استفاده از کنسانتره طیوربازار فروش کنسانتره طیور
قیمت کنسانتره طیور

قیمت کنسانتره طیور را از کجا بیابیم؟ایا قیمت کنسانتره طیور برای استفاده مرقوم به صرفه می باشد؟بهترین نوع ترکیبات کنستانتره طیور را چگونه بشناسیم و چگونه با فواید استفاده آن آشنا شویم؟این ها از مهمترین سوالاتی است که مرغداران با آن مواجه هستند و ما برای کمک به مرغداران محترم به پاسخ سوالات زیر می پردازیم و از همراهی شما در خواندن این مطلب خوشحال می گردیم.

قیمت کنسانتره طیور

کنسانتره غذای کامل برای طیور است که با ترکیبی متوازن و مترام از مواد ریز مغذی ها و افزودنی های مجاز به منظور سهولت در تولید خوراک طیور،در زمان کم و همچنین کاهش هزینه های مربوط به خوراک در اندازه وسیع و گسترده ساخته می شود و در اختیار مرغداران قرار می گیرد.

کنسانتره طیور با توجه به نیاز تغذیه ای نژادهای مختلف یعنی گشتی و تخم گذار موجود در بازار ایران با بهره گیری از آخرین نتایج و دستاوردهای علمی صورت گرفته در دنیا، تهیه می شود و مورد استفاده طیور داران و رشد و رنق اقتصادی ان ها قرار می گیرد.

قیمت کنسانتره طیور

کنسانتره طیور چیست

استفاده از قیمت کنسانتره طیور با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت یک امر ضروری به منظور تامین نیازهای غذایی طیور است که موجب افزایش راندمان اقتصادی پرورش دهندگان می گردد.

شرکت های پخش کنسانتره طیور، قیمت کنسانتره طیور را با توجه به کیفیت و ریز مغذی ها و افزودنی های مجازی که به این محصول اضافه می کنند و همچنین هدف از مصرف پرورش دهنده ی طیور و نوسانات بازار تعیین می کنند.

مشتریان و خریداران محترم می توانند مناسب ترین و به روزترین قیمت این محصول را در کمترین زمان ممکن از طریق سایت های اینترنتی معتبر و نمایندگی های فروش این محصول مطلع گردند.

قیمت کنسانتره طیور

خرید عمده کنسانتره طیور

وجود انواع کنسانتره با بهترین مواد و کیفیت و همینطور مزایای منحصر به فرد این محصول موجب تمایل و خرید روزافزون بسیاری از کاربران این صنعت گشته است.

بیشترین هزینه ای که برای پرورش دهندگان مرغ متحمل می شود، صرف هزینه برای تهیه خوراک طیور می باشد.

بهترین روش برای کاهش هزینه برای مرغداری ها خرید عمده کنسانتره برای طیور است. مرغداران برای خرید بصورت عمده با شرکت های مختلفی در ارتباط هستند تا با این روش صرف هزینه برایشان مقرون به صرفه باشد.

خرید عمده و مناسب این محصول با بهترین کیفیت از طریق مراکز معتبر اینترنتی امروزه به دلیل مزایای فراوانی که دارد، بسیار مورد توجه پرورش دهندگان مرغ قرار گرفته است.

قیمت کنسانتره طیور

بهترین کنسانتره طیور دارای چه ترکیباتی است

هر کارخانه ی تولید کنسانتره طیور برای خود فرمول خاص خودش را دارد که باعث می شود نسبت به دیگر شرکت های تولید کننده متمایز باشد.

هر تولید کننده سعی دارد با بروزترین دانسته های علمی و استفاده از مرغوب ترین ترکیبات رتبه اول تولید را از آن خود کند. در تولید این محصول سعی می شود همه مواد مغذی در آن لحاظ شده و سلامت، تولید و رشد آن ها مدنظر قرار گیرد.

از عمده ترکیبات اساسی در کنسانتره طیور می توان موارد زیر را نام برد:

  • ذرت و کنجاله سویا
  • پودر ماهی
  • دی کلسیم فسفات
  • کربنات کلسیم
  • مکمل ویتامینی- معدنی
  • آنتی اکسیدان و فیتاز
  • مولتی آنزیم
  • و غیره

از ویژگی های کنسانتره مرغوب این است که باید مورد تایید مراجع قانونی باشد و محدودیت های مصرف برای طیور را رعایت کرده باشد و همچنین سلامت مصرف کننده و محیط زیست را هم سر لوحه ی تولید قرار داده باشد.

قیمت کنسانتره طیور

دلایل استفاده از کنسانتره طیور

کنسانتره طیور، ترکیبی از ریز مغذی های مورد نیاز برای پرورش انواع طیور صنعتی و سنتی و بومی را داراست که شامل انواع ترکیبات مثل کلسیم، فسفر و محرک های رشد و غیره.. می باشد که مرغدار با استفاده از این محصول به حداکثر عملکرد در تولید طیور خود می شود.

به دلیل مزیت های فراوانی که استفاده از کنسانتره برای طیور دارد، امروزه میزان استفاده از آن به طور چشمگیری افزایش یافته است.

از جمله مزایا و دلایل استفاده از کنسانتره طیور می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • یکنواختی میزان تولید به دلیل یکسان سازی مواد مغذی در جیره
  • افزایش میزان بهره وری
  • سهولت در انبارداری
  • استفاده از دارو و عصاره های گیاهی جهت افزایش توان سیستم ایمنی
  • محصول تولیدی به سفارش مشتری
  • صرفه اقتصادی بیشتر

قیمت کنسانتره طیور

 

بازار فروش کنسانتره طیور

کنسانتره با استفاده از به روزترین تکنولوژی و اصول فناوری تغذیه فرموله شده است که مجموعه ای انبوه از مواد مغذی مورد نیاز طیور را تامین کرده است که به دلیل افزایش بهره وری در طیور دارای فروشی بسیار بالا می باشد.

هر شرکت و کارخانه ی تولید کننده ی کنسانتره برای بالا بردن میزان فروش و عرضه ی بهتر در بازار راه های مختلفی را انتخاب می کند.

برای فروش محصول کنسانتره می توان از دو طریق استفاده کرد که روش اول به صورت حضوری و روش دوم به صورت غیر حضوری یا آنلاین است که فروشنده با ثبت برند، از طریق سایت های مختلف محصول خود را تبلیغ می کند و به صورت اینترنتی با نرخی مطمئن و بی واسطه به فروش می رساند.

البته محصولات دیگری در جیره طیور برای فروش وجود دارد از جمله:روغن سویا طیور،روغن طیور،خوراک طیور و…وجود دارد.

قیمت کنسانتره طیور