مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

قیمت روغن سویا مخصوص طیور

لیست قیمت روغن سویا مخصوص طیورفواید روغن سویا مخصوص طیورتولید روغن سویا مخصوص طیوربهترین روغن سویا مخصوص طیورخرید عمده روغن سویا مخصوص طیور
قیمت روغن سویا

ایا به دنبال خرید روغن سویا مخصوص طیور با قیمت مناسب و به صرفه میباشید؟اصلا استفاده از روغن خوراک طیور در صنعت مرغداری خوب و راضی کننده میباشد؟بهترین تولید کنندگان این محصول چه شرکت هایی میباشند؟اگر شما هم این سوالات را دارید ما به انها در این مطلب پاسخ داده ایم.

 

لیست قیمت روغن سویا مخصوص طیور

قیمت های متفاوتی برای روغن سویا مخصوص طیور وجود دارد که این امر در تمامی محصولات وجود دارد.اکثر تولیدی های داخل کشور قیمت های متفاوتی برای محصول خود در نظر گرفته اند.اغلب قیمت های متفاوت این محصول به دلیل کیفیت ها و میزان سفارشات و استفاده طیور داران بستگی دارد.البته که نوسانات بازار درون کشور و همچنین تحریم های اقتصادی مدام در حال تغییرات می باشد.مزایای فراوان و بی نقص بودن این محصول باعث شده بسیاری از شرکت ها تولید خود را با بالا ترین کیفیت و کم ترین قیمت روانه بازار کنند.خریداران می توانند با اطلاع از قیمت روغن خوراک طیور به وسیله مراکز اینترنتی معتبر و با مشاوره گرفتن از کارشناسان مجرب ما از بهترین قیمت ها و کیفیت ها خبر دار شوند.

قیمت روغن سویا

فواید روغن سویا مخصوص طیور

روغن سویا مخصوص خوراک طیور با مکمل شدن غذای اصلی طیور به جذب سریعتر ان کمک شایانی کرده و در افزایش رشد و بهتر شدن فرایند رشد بسیار کمک می کند.
روغن خوراک سویا طیور دارای بهترین و موثر ترین پروتئین ها و ویتامین های ضروری برای تغذیه طیور و غنی شدن گوشت ان می باشد.انرژی های بالای این محصول عالی برای طیور اثرات مثبت تغذیه ای را در پی خواهد داشت و همچنین موثر در اقتصاد این صنعت می باشد.
روغن مخصوص خوراک طیور بهترین چربی های مورد نیاز گوشت طیور را دارا می باشد.از دیگر فواید مهم و موثر این روغن راحت کردن فرایند هضم برای مرغ ها و جلوگیری از آلودگی های خطرناک و ویروس های مضر برای طیور می باشد.در زیر به چند تای دیگر از این فواید اشاره می کنیم:

  • افزایش انرژی قابل متابولیسم ظاهری در طیور گوشتی
  • افزایش قابلیت هضم کربوهیدراتها
  • بهبود راندمان انرژی جیره
  • کاهش درصد چربی لاشه
  • و غیره

این مزایا و فواید فوق العاده این محصول با کیفیت که از بهترین جیره های غذایی برای طیور است بسیاری از طیور داران را با توجه به سود زیاد و راندمان بالای اقتصادی از این محصول شگفت انگیز در صنعت خود استفاده می کنند.

قیمت روغن سویا

تولید روغن سویا مخصوص طیور

تولید روغن سوی مخصوص طیور بیشتر از دانه های نگ زرد سویا تهیه می شوند.فراین تولید ان به این صورت است که ان را با تحت فشار و له کردن و دانه های سویا ، روغن این دانه ها را خارج می کنند.
روغن های سویا خوراک طیور به رنگ زرد متمایل به رنگ قرمز است و بوی ان بسیار شبیه لوبیا است.
در زمان تولید این محصول در دما بسیار معمولی است و به صورت مایع است و در دمای بالاتر به حالت منجمد می باشند.اکثر ان ها برای خروج روغن سویا از ماده شیمیایی به نام هگزان استفاده و تهیه می شوند.که در نتیجه کار کمی از ان نیز در روغن باقی خواهد ماند.روغن سویا ویژه خوراک طیور حاوی اسید های چرب غیر اشباع از جمله اسید لینولیک می باشد و از اسید های چرب دیگری در مقایسه با بعضی از روغن های خوراک طیور برخوردار است بنابراین تولید و استفاده از این محصول فوق العاده نقش بسار مهمی در غنی سازی گوشت مرغ به همراه داشته است.

قیمت روغن سویا

بهترین روغن سویا مخصوص طیور

از بهترین و کار امد ترین روش ها برای جیره غذای طیور روغن خوراک سویا طیور میباشد.
بازدهی بالای این محصول و راندمان اقتصادی عالی روغن خوراک طیور باعث شده تقریبا اکثریت طیور داران و مزرعه داران از این محصول بی نظیر در صنعت خود استفاده و بهره ببرند.
مزایا و فواید روغن سویا خوراک طیور که نام بردیم گویا این می باشد که این روغن شگفت انگیز بهترین روغن برای جیره غذایی طیور باشدروغن خام سویا برای استفاده در جیره غذای طیور تمامی پروتئین ها و مواد مغذی را دارا می باشد که همین امر باعث شده احتیاجات بدن و گوشت طیور خصوصا جوجه ها را تا حد ممکن تامین کند.

قیمت روغن سویا

خرید عمده روغن سویا مخصوص طیور

با توجه به مزایای فراوان و رشد و رونق اقتصادی که این محصول فوق العاده و بی نظیر دارد امروزه بیشترین طرفدار را از سوی طیور داران و مزرعه داران این صنعت پیدا کرده است،که بیشتر ان ها با توجه به استفاده این محصول در صنعت خود و با بهره برداری از مزایای عالی ان رضایت کافی را داشته اند.
همین امر باعث شده بسیاری از طیور داران دیگر به سمت خرید این محصول و بهره بردن از مزایای این محصول امده اند.با توجه به تقاضای زیاد تولید کنندگان و شرکت ها کار خود را افزایش داده اند

چند مورد از راه های خرید این محصول به شرح زیر می باشد:

  • مراجعه به فروشگاه های پخش درون هر شهر
  • مراجعه به نمایندگی های مجاز روغن خوراکی
  • مراجعه به مراکز اینترنتی معتبر و خرید به صورت آنلاین

بهترین و امن ترین راه نیز برای خرید اسان و بی دردسر از طریق بازار های اینترنتی می باشد.

phone icon شماره تماس: 09120733749

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.