مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

قیمت رول بستر مرغداری

انواع کفپوش مرغداریتولیدکننده رول بستر مرغداری در ایرانارزان ترین قیمت رول بستر مرغداریارزان ترین قیمت رول بستر مرغداریخرید رول بستر مرغداریخرید رول بستر مرغداری
قیمت رول بستر مرغداری

در مسئله خرید و فروش یک محصول با توجه به کیفیت ارائه شده قیمت بسیار تاثیر گذار برای خرید می باشد. به طور مثال قیمت رول بستر مرغداری باعث شده است که این محصول به پرفروش ترین کفپوش مرغداری موجود در بازار تبدیل شود به این دلیل که این محصول علاوه بر کیفیت قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای را نیز دارا است.
اگر برای اولین بار است که اسم رول مرغداری به گوشتان خورده است و یا می خواهید از قیمت رول مرغداری با خبر شوید و درباره این محصول بیشتر بدانید با ما در ادامه ی مقاله همراه باشید.

 

 

انواع کفپوش مرغداری

اگر قصد آشنایی با رول بستر مرغداری را دارید ابتدا لازم است با انواع کفپوش های مرغداری آشنا شوید و در رابطه با ضرورت جایگاه و بستر طیور بیشتر بدانید.
به منظور پوشش کف سالن های مرغداری از سه طریق زیر عمل می شود:

  • پوشال و خاک اره که از زمان های قدیم مورد استفاده ی صاحبان صنعت طیور قرار می گرفته است.
    این کفپوش بسیار ارزان قیمت بوده اما کیفیت لازم را ندارد و توقعات صاحبان این صنعت را برطرف نمی کند.
    زیرا جاذب خوبی برای آب نیست و در پایان نیز جمع آوری آن زمان بسیاری طول می کشد.
  • تایل مرغداری که یکی از جدیدترین پوشش های کف مرغداری است قیمت نسبتا بالایی دارد اما در ازای آن زمان طولانیی قابل استفاده است.
    این محصول نسبت به سطح زمین فاصله داشته و تمامی فوضولات طیور زیر آن جمع می شود.
    این محصول در رنگ های گوناگون تولید و عرضه می شود که به زیباسازی سالن کمک شایانی می کند.
  • رول بستر مرغداری کفپوشی است که قصد داریم در کل مقاله در رابطه با این محصول صحبت کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

تولیدکننده رول بستر مرغداری در ایران

 

تولیدکننده رول بستر مرغداری در ایران

تولیدکنندگان تجهیزات مرغداری در سراسر کشور به تولید سیستم تهویه مرغداری، دانخوری و آبخوری و همچنین انواع کفپوش های مرغداری مشغول هستند.
که عمده ی این شرکت ها در شهر هایی نظیر اصفهان، گیلان، تهران، کرج و … استقرار دارند.
همچنین شایان ذکر است که به دلیل گسترش شهر ها و مسافت های طولانی دستیابی مستقیم به این مراکز دشوار است و خریداران بالاجبار خرید خود را به کمک واسطه ها انجام می دهند.
اما شرکت بادرام بستر با ایجاد امکان خرید غیرحضوری و به صورت اینترنتی علاوه بر خرید حضوری این امکان را به خریداران می دهد که در هر جای دنیا که هستند فارق از مکان و زمان به بررسی محصولات مورد نیاز خود بپردازند و در هر ساعت از شبانه روز از طریق سایت و یا تماس با مشاورین فروش این کارخانه سفارش خود را به ثبت برساند.
در این روش علاوه بر سهولت کار خریداران در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی می شود و دست واسطه های سودجو از این خرید کوتاه شده و شما خرید خود را مستقیم از درب کارخانه به انجام رسانده اید.

ارزان ترین قیمت رول بستر مرغداری

ارزان ترین قیمت رول بستر مرغداری

رول بستر مرغداری در مقایسه با دیگر کفپوش ها ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین کفپوش سالن های مرغداری است.
همچنین این محصول به دلیل کاهش آلودگی ها و بیماری ها از بروز بسیاری از تلفات و خسارات جلوگیری کرده و از بسیاری از ضرر ها پیشگیری می کند به همین دلیل به طور چشم گیری راندمان کاری را افزایش می دهد.
در مقایسه قیمت بین محصولات تولیدی مختلف رول بستر مرغداری، رول بستر ها به دو دسته ی کلی رول بستر دولایه و تک لایه تقسیم می شود که فارق از ویژگی های هر محصول و تنها در مقایسه ی قیمت رول بستر مرغداری تک لایه بهترین گزینه برای خرید است زیرا کمترین قیمت را نیز دارا است.
اما در مقایسه ی کلی این دو نوع رول بستر مناسب ترین کفپوش، رول بستر مرغداری دو لایه است زیرا بدون پارگی و نم و رطوبت است و کیفیت بالایی نیز دارد.
اما به طور اجمالی هر یک از کفپوش های مرغداری بسته به نیاز و سلیقه ی صاحبان این صنعت خریداری و مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید رول بستر مرغداری

 

خرید رول بستر مرغداری

اگر مقاله را از ابتدا دنبال کرده باشید شیوه هایی که شما می توانید تجهیزات مرغداری مورد نظرتان را خریداری کنید و یا از قیمت رول بستر مرغداری اطلاع یابید برای شما بیان کردیم.
همان طور که گفته شد شما می توانید به دو روش حضوری و غیرحضوری خرید خود را به ثبت برسانید و در مکان مورد نظر خودتان و در کمترین زمان ممکن محصولتان را تحویل بگیرید.
همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید جهت خرید غیر حضوری و یا اینترنتی به صورت ۱۲ ساعته با شماره ای که در پایان مقاله درج شده است تماس حاصل نمایید و از راهنمایی های مشاورین به طور رایگان بهره ببرید و یا با عضو شدن در کانال خبری این شرکت از لیست قیمت رول بستر مرغداری به طور روزانه باخبر شوید.

phone icon شماره تماس: 09120733749

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.