مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

قیمت روغن گیاهی طیور

قیمت روغن گیاهی طیورانواع روغن گیاهی طیورفواید روغن گیاهی طیورخرید روغن خوراک طیورصادرات روغن گیاهی طیور
روغن گیاهی طیور

قیمت روغن گیاهی طیور با توجه به کیفیت و همچنین مقدار ان داده می شود.روغن گیاهی طیور یک محصول فوق العاده و اقتصادی برای رشد بهتر و گوشت غنی تر برای استفاده در صنعت طیور داری می باشد.

این محصول انواع مختلفی داشته و فواید و راندمان قتصادی بسیار بالایی را دارا می باشد که باعث گردیده بسیاری از طیورداران برای کاهش مصرف اقتصادی و صرفه جویی در زمان خود به فکر خرید و صادرات این محصول شگفت انگیز بپردازند.روغن گیاهی خوراک طیور یکی از مهم ترین و اساسی ترین ماده غذایی برای رژیم غذایی طیور می باشد.

قیمت روغن گیاهی طیور

ایا شما هم دنبال روغن گیاهی خوراک طیور جهت استفاده در جیره غذایی روزانه با قیمت تولید و خرید مناسب می باشید؟ ایا قیمت روغن گیاهی طیور کمکی به میزان کیفیت گوشت طیور خواهد کرد؟ روغن های گیاهی خوراک طیور از بهترین و به صرفه ترین راه ها برای خوراک طیور می باشد که امروزه مصرف این روغن ها بسیار زیاد شده است زیرا نه تنها راندمان اقتصادی را افزایش میدهد بلکه باعث حذف اسید چرب اشباع و جایگزینی ان با اسید چرب غیر اشباع می شود.همچنین در رساندن اسید لینولئیک کمک فراوانی خواهد کرد.

با توجه به استفاده از این محصول و فواید فراوان، تولید این محصول توسط اکثر شرکت های داخلی صورت گرفته و با بهترین و نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد.

با توجه به سود اقتصادی بالا در قیمت تمام شدن جیره ها،این محصول دارای ضریب تبدیل مناسب و کیفیت لاشه بسیار فوق العاده است.

روغن گیاهی طیور

انواع روغن گیاهی طیور

روغن گیاهی طیور که یک ماده مقوی و پر انرژی برای طیور میباشد از انواع مختلفی تولید و عرضه میشود که به چندی از ان در زیر اشاره میکنیم:

  • روغن منداب یا کانولا
  • روغن آفتابگردان
  • روغن پنبه دانه
  •  روغن کتان
  • روغن کلزا
  • و غیره…

با توجه به کیفیت و مرغوبیت بالا بسیاری از طیورداران برای بازدهی بیشتر و بالا رفتن کیفیت گوشت خود از ترکیب انواع روغن های گیاهی با روغن ماهی استفاده می کنند.ترکیبات خوب به غیر از این که به تامین انرژی، ویتامین ها و انتی اکسیدان های بسیار ضروری کمک فوق العاده ای می کند به طور ویژه ای نیز این ترکیبات به رشد بیشتر و بالا رفتن کیفیت نهایی محصول کمک شایانی می کنند.ضمن توجه به اینکه گرمای ویژه تولیدی توسط روغن طیور بسیار پایین تر از غلات می باشد،معمولا توصیه می شود در اب و هوای گرم برای کاهش دادن به تلفات خصوصا در نژاد های سنگین تر از روغن گیاهی طیور برای تامین انرژی مورد نیاز استفاده گردد.

روغن گیاهی طیور

فواید روغن گیاهی طیور

روغن گیاهی خوراک طیور یک محصول غذایی مفید و بسیار پر انرژی برای طیور میباشد، این روغن های گیاهی که دارای 8700 کیلو کالری انرژی قابل متابولیسم در کیلو گرم می باشند و یکی از مطلوب ترین خوراکی ها برای پرندگان و طیور جوان محسوب می شوند استفاده فراوانی در صنعت رشد طیور می شود.

بیشتر بخوانید: قیمت دانخوری اتوماتیک مرغ

یکی دیگر از خوبی های شگفت انگیز این محصول جلوگیری کردن از ورود هرنوع ویروس و الودگی های مضر برای به بدن طیور میباشد.همچنین عطر و بوی خوب این محصول پروفیل مناسب و ضروری که دارای اکسید چرب مناسب برای گوشت طیور است را فراهم می کند.

روغن گیاهی طیور

خرید روغن خوراک طیور

با توجه به اینکه این محصول یکی از بهترین راه ها و اسان ترین راه برای جیره غذایی طیور میباشد این محصول با چند کیفیت مختلف تولید و عرضه میشود که قیمت ان نیز به کیفیت و مقدار ان بستگی دارد.مزایای فراوان این محصول باعث گردیده بسیاری از شرکت ها و همچنین تولیدکنندگان این محصول را با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت تولید وعرضه نمایند.به دلیل بازار پر نوسان و همچنین تحریم های اقتصادی کشور قیمت این محصول دائما در حال تغییر بوده است.

شما پس از ترکیب روغن طیور با جیره غذایی مرغ می توانید از طریق دانخوری بشقابی براحتی انرا به مرغ بدهید

خریداران عزیز نیز می توانند با نگاهی به شرایط موجود بازار  و نیاز طیور خود به خرید روغن گیاهی خوراک طیور بپردازند.همچنین می توانند با اطلاع از قیمت روغن خوراک طیور به وسیله مراکز اینترنتی معتبر و با مشاوره گرفتن از کارشناسان مجرب این محصول را با بهتربن و مناسب ترین قیمت تهیه و استفاده نمایند. چند مورد از راه های خرید این محصول به شرح زیر می باشد:

  • مراجعه به فروشگاه های پخش درون هر شهر
  • مراجعه به نمایندگی های مجاز روغن خوراکی
  • مراجعه به مراکز اینترنتی معتبر و خرید به صورت آنلاین

روغن گیاهی طیور

صادرات روغن گیاهی طیور

با توجه به سود دهی فراوان و به صرفه بودن این محصول شگفت انگیز کارخانجات تولید کننده روغن خوراک طیور که تولید کننده این محصول با جیره غذایی فراوان و پر بازده هستند.با به کارگیری از بهترین مواد اولیه و جدید ترین دستگاه های ساخته تکنولوژی روز دنیا این محصول را با کیفیت را تولید می کنند.کیفیت و همچنین سود بالای این محصول باعث افزایش روز افزون صادرات کارخانجات و شرکت های تولید روغن خوراک طیور گردیده است.صادرات روغن خوراک طیور به کشور های همسایه و همچنین برخی از کشور های اروپایی رونق و فروش فراوانی پیدا کرده است.

روغن گیاهی طیور

phone icon شماره تماس: 09120733749

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.