مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

قیمت روز آبخوری نیپل مرغداری

آبخوری مرغداریقیمت روز آبخوری نیپل مرغداریخرید آبخوری نیپل مرغداری
آبخوری مرغداری

قیمت روز آبخوری نیپل مرغداری را می توان از فروشندگان فعال اینترنتی جویا شد. آبخوری اتوماتیک نیپل، وسیله خوبی برای فراهم کردن آب آشامیدنی طیور می باشد.
آبخوری مرغداری از نوع نیپل، همان گونه که از نامش پیداست؛ برای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز مرغ و دیگر پرندگان ساخته شده است. این وسیله کار نگهداری مرغ را برای پرورش دهندگان راحت تر می کند.

آبخوری مرغداری

آبخوری ها یکی از ابزارهای ضروری در سیستم نگهداری طیور در بستر و یا سیستم قفس می باشد. طیور مدت زمان زیادی را بدون آب زنده نمی مانند. آبخوری های مورد استفاده در سالن های مرغداری باید در اندازه و تعدادی باشند که همیشه آب تمیز و جاری و تازه در دسترس طیور قرار بگیرد.

آبخوری های اتوماتیک مرغداری مانند آبخوری نیپل مرغداری و آبخوری جامبو مرغداری و آبخوری کله قندی را نام برد

از ویژگی های مهم یک آبخوری خوب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ساختمان آبخوری ها باید به گونه ای باشد که به راحتی قابل شستشو و ضدعفونی شدن باشند
  • آبخوری ها باید طوری باشند که قطرات آب به بیرون نشت پیا نکند و بستر  مرطوب نشود

به طور معمول آبخوری ها یا از جنس پلاستیک یا آهن گالوانیزه می باشند. آبخوری ها بر اساس کارکرد آن ها به دو نوع آبخوری های دستی و آبخوری های اتوماتیک (خودکار) تقسیم می شوند.

آبخوری مرغداری

قیمت روز آبخوری نیپل مرغداری

قیمت آبخوری اتوماتیک نیپل مرغداری به موارد مختلفی از جمله ظرفیت آن بستگی دارد. به عنوان نمونه می توان به آبخوری با ظرفیت پانزده پرنده اشاره کرد. یکی از راه های مطمئن برای اطلاع یافتن از قیمت روز آبخوری اتوماتیک نیپل، تماس با فروشندگانی است  که در سایت های معتبر فعالیت دارند.

آبخوری مرغداری

خرید آبخوری نیپل مرغداری

برای خرید آبخوری نیپل مرغداری باید به تمامی جزئیات مرتبط به آن توجه نمود. این آبخوری دارای اجزای گوناگونی می باشد که برخی از اجزای آن از جمله کاسه آن در انواع  مختلفی تولید می شود. هر یک از این کاسه ها برای نمونه خاصی از طیور مورد استفاده قرار می گیرد. در خرید آبخوری نیپل باید به نوع طیور مورد پرورش تجه نمایید و خرید آن مبادرت بورزید. برای گرفتن مشاوره لازم برای خرید آبخوری نیپل می توانید با شماره درج شده در سایت تماس گرفته و ضمن گرفتن راهنمایی های لازم، محصول مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری نمایید.

آبخوری مرغداری

در پرورش طیور داشتن تجهیزات مرغداری مناسب و با کیفیت می تواند باعث سود دهی زیادتر آن گردد

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.