مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

قیمت به روز سیستم آبخوری مرغداری

قیمت به روز سیستم آبخوری مرغداریانواع سیستم آبخوریمعروفترین نوع آبخوری های اتوماتیکویژگی های سیستم آبخوری مرغداریویژگی های آبخوری خوب در پرورش طیور
سیستم آبخوری

قیمت به روز سیستم آبخوری مرغداری با توجه به کارایی و جنس آن ها بسیار متنوع می باشد. البته خریدار با توجه به نیازی که دارد می تواند انواع مختلف، از جمله اتوماتیک و غیر اتوماتیک آبخوری را خریداری نماید.

قیمت به روز سیستم آبخوری مرغداری

قیمت به روز سیستم آبخوری برای سالن های پرورش طیور و مرغداری را می توان در مراکز فروش این سیستم های آبخوری یافت. همانطور که می دانید آبخوری به دو دسته اتوماتیک و غیر اتوماتیک تقسیم می شود.
اتوماتیک ها به گونه ای هستند که باید توسط نصاب ماهر در محل نصب قرار داده شوند. و معمولاً برای سالن های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع سیستم آبخوری

یکی از نکات اساسی در پرورش مناسب طیور، فراهم کردن آب عاری از آلودگی، خنک و جریان مناسب است.

انواع سیستم های آبخوری براساس کارکرد:

  • آبخوری های دستی
  • آبخوری های اتوماتیک

آبخوری های دستی بیشتر در مرغداری های کوچک و سنتی استفاده می شود. امروزه استفاده از آبخوری های اتوماتیک با توجه به مزیت های بیشتری که دارد، گسترش یافته است.

همچنین آبخوری های می توانند براساس نوع طیور متفاوت باشد:

  • آبخوری بوقلمون
  • آبخوری بلدرچین
  • آبخوری مرغ
  • و . . .

به همین منظور کارخانجات فراوانی به تولید انواع سیستم های آبخوری با بهترین کیفیت و عملکرد پرداخته اند که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

معروفترین نوع آبخوری های اتوماتیک

معروفترین نوع آبخوری های اتوماتیک، نیپل می باشد که از پرفروش ترین انواع آن در دنیا است. که البته از لحاظ ظاهری بسیار شباهت به دانخوری بشقابی دارد. اما دارای یک سری تجهیزات برای هر خط آبخوری است.
خریدار با توجه به نیاز خود می‌تواند انواع این آبخوری ها را چه اتوماتیک و چه غیر اتو ماتیک با توجه به فضا و مساحت سالن خود خریداری نماید.

سیستم آبخوری نیپل امروزه یکی از انواع آبخوری ها پرکاربرد و بهداشتی برای پرورش در سالن های مرغداری می باشد. این آبخوری به صورتی تهیه شده تا بتوان از آن برای آب رسانی طیور در انواع سنین از یک روزگی تا اتمام دوره پرورش استفاده نمود. این امر با قابلیت تنظیم ارتفاع آبخوری نیپل میسر گردیده است.

ویژگی های سیستم آبخوری مرغداری

اتلاف آب در امر پرورش طیور می تواند موجب افزایش هزینه ها در صنعت مرغداری گردد. در سال های اخیر اقدمات مناسب در این امر می تواند موجب کاهش هرینه های گزاف شود. یکی از این اقدمات استفاده از سیستم های آبخوری مناسب است.

یکی از مهم ترین ویژگی های سیستم آبخوری مرغداری که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته، اتوماتیک بودن این سیستم ها است.

از مزایای این آبخوری ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • صرفه جویی در مصرف آب و دارو
  • بهداشت بیشتر
  • رشد یکنواخت
  • کاهش هزینه کارگری
  • تامین بستری عاری از آلودگی و میکروب
  • رشد اقتصادی بیشتر
  • و بسیاری موارد دیگر

ویژگی های آبخوری خوب در پرورش طیور

آبخوری ها از جمله مهم ترین ملزومات صنایع مرغداری می باشد. بنابراین مرغداران باید توجه ویژه ای به تهیه آبخوری خوب کنند تا بتوانند نقش مهمی را در پرورش مناسب طیور ایفا کنند.

از ویژگی های آبخوری خوب می توان به اتوماتیک بودن آن ها، کیفیت مرغوب، قیمت مناسب، برند معتبر و غیره اشاره نمود.

یکی از آبخوری های خوب که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، آبخوری نیپل می باشد که کمک شایانی به پیشرفت صنعت مرغداری کرده است.

استفاده از آبخوری های مناسب می تواند نقش بسزایی در تولید جوجه های سالم تر و پربارتر داشته باشد.

یکی از عوامل سازنده و مهم در سلامتی طیور، استفاده از سیستم های آبخوری نیپل است. این آبخوری ها از متداول ترین و پرفروش ترین سیستم ها در سالن های مرغداری است.

انواع مختلف آبخوری نیپل:

  • آبخوری نیپل بدون کاسه
  • آبخوری نیپل با کاسه

برای تهیه و خرید این محصول و سایر محصولات مرغداری می توان با مراجعه به نمایندگی های فروش و سایت های اینترنتی معتبر اقدام نمود.

 

 

 

 

 

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.