مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

خرید و فروش جت هیتر برقی مرغداری

جت هیترجت هیتر برقیخرید جت هیترجت هیتر برقی
جت هیتر برقی

جت هیتر برقی یک نوع خاصی از جت هیتر است که برای تولید گرمایش در محیط هایی که امکان دسترسی به سوخت هتی فسیلی موجود نمی باشد تولید شده و در دسترس مشتری قرار می گیرد.

جت هیتر

جت هیترها به طور ویژه در جهت کاهش مصرف سوخت و افزایش ایمنی و کاربردی راحت برای گرم کردن مرغداری­ ها، گلخانه­ ها، سالن­ های پرورشی، اماکن عمومی، استخرها و غیره با هوادهی بالا جهت یکنواخت­ سازی سریع دمای سالن می ­باشد. دارای دو نوع می باشد که در زی ذکر شده است

انواع جت هیتر

  • دودکش­ دار
  • بدون دودکش

جت هیتر برقی

که با توجه به فضا و صنعتی که مورد استفاده قرار  می­گیرد، نوع آن انتخاب می­گردد. از جت هیترهای بدون دودکش در مرغداری­ ها و از جت هیترهای با دودکش در گلخانه ­ها استفاده می­شود که سوخت مصرفی آنها با توجه به درخواست مصرف­ کننده خریداری می­ گردد.

جت هیتر برقی

جت هیتر برقی یک هیتر گرمایشی و حرارتی و گرماساز برقی است که از انرژی برق به جای سوخت های فسیلی استفاده می کند. از این رو این جت هیترها گزینه مناسبی برای محیط هایی که دسترسی به سوخت های فسیلی ندارند می باشد. باید در نظر داشت عدم ایجاد آلایندگی صوتی و آلایندگی زیست محیطی از مزایای جت هیتر برقی نسبت به دیگر جت هیترهای موجود می باشد.

انواع جت هیتر برقی

  • تک فاز
  • سه فاز

جت هیتر برقی

خرید جت هیتر

خرید جت هیتر برقی یه صورت های محتلفی امکان پذیر می باشد. جت هیتر را هم می توان با مراجعه به بازار و هم با مراجعه به سایت و به صورت اینترنتی خریداری نمود. جت هیتر سیستمی است که می تواند گرمایش محیط هایی مانند مرغداری، دامداری، گلخانه، کارخانجات را تامین می­ کند. جت هیترها بر اساس سوخت مصرفی در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند که در زیر ذکر شده است

انواع جت هیترها بر اساس سوخت مصرفی:

  • گازی
  • گازوئیلی
  • دوگانه سوز
  • برقی

جت هیتر برقی

phone icon شماره تماس: 09120733749

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.