مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

خرید روغن طیور

خرید روغن طیورقیمت خرید روغن طیورویژگی خرید روغن طیورتولید روغن طیور
خرید روغن طیور

خرید روغن طیور وابسته به چه عواملی می باشد؟خرید روغن طیور چه کمکی به میزان کیفیت گوشت مرغ می کند؟روغن طیور خوراکی در رژیم غذایی طیور نقش بسیار مهمی داشته است.و باعث حذف اسید چرب اشباع و جایگزینی ان با اسید چرب غیر اشباع بویژه اسید لینولئیک می باشد.
در نهایت باعث غنی شدن گوشت مرغ می شود.با توجه به میزان استفاده از این محصول،تولید این محصول توسط شرکت های داخلی صورت گرفته و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

خرید روغن طیور

روغن طیور که یک محصول غذایی مطمئن با انرژی فراوان برای طیور می باشد امروزه با توجه به تولید انبوه و همچنین درخواست بالای بسیاری از طیور داران فروش ان نیز یک بیزینس پر رونق با راندمان اقتصادی بالای را داراست.روغن طیور ویژگی ها و مزایای بسیار خوبی را دارا می باشد که به چند تا از این ویژگی ها اشاره می کنیم:

  • افزایش راندمان اقتصادی
  • قابلیت هضم بالا و پروتئین
  • افزایش انرژی مورد نیاز طیور
  • بالا رفتن کیفیت لاشه و خوش طعم شدن گوشت
  • افزایش وزن در جوجه های گوشتی
  • افزایش تخم در جوجه های تخم گذار
  • و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود
  • این ویژگی ها و مزایای فوق العاده توجه بسیاری از طیور داران را به این محصول جلب کرده است.روغن طیور نقش بسزایی در پرورش خوب و سالم ان ها ایفا می کند.
    پروتئین های لازم و موجود در این مکمل غذایی استثنایی، پرورش در ابعاد گسترده را برای طیور دارانی که نمی خواهند با ضرر و زیان مواجه شوند اسان کرده است.روغن طیور در انواع مختلفی تولید می شود که به چند تا از آن ها اشاره می کنیم:روغن منداب،،روغن آفتاب،روغن کانولا،روغن سویا و…

خرید روغن طیور

قیمت خرید روغن طیور

روغن طیور یک محصول با کیفیت و پروتئین دار برای استفاده در جیره غذایی طیور می باشد.همانطور که می دانید تولید این محصول روزانه در حال افزایش است.قیمت روغن طیور با توجه به کیفیت و مقدار ان سنجیده می شود.با توجه به نوسانات بازار قیمت این محصولات دائما در حال تغییر می باشد.
از دیگر دلایل متغیر بودن قیمت روغن خوراک طیور تحریم های اقتصادی می باشد که تولید کنندگان داخلی با توجه به این امر سعی داشته اند با تولید بیشتر قیمت این محصول را تقریبا ثابت نگه دارند.خریداران می توانند با توجه به وجود بازار های اینترنتی بزرگ و همچنین مشاوره گرفتن از بهترین و مجرب ترین کارشناسان روغن خوراک طیور را با بهترین و نازل ترین قیمت تهیه و استفاده نمایند.

خرید روغن طیور

ویژگی خرید روغن طیور

روغن طیور با مکمل شدن غذای اصلی طیور به جذب سریعتر ان کمک فراوانی کرده و در افزایش رشد و بهتر شدن فرایند رشد بسیار کمک می کند.روغن خوراک طیور دارای بهترین و موثر ترین پروتئین ها و ویتامین های ضروری برای تغذیه طیور و غنی شدن گوشت ان می باشد.
انرژی های بالای این محصول عالی برای طیور اثرات مثبت تغذیه ای را در پی خواهد داشت و همچنین موثر در اقتصاد این صنعت می باشد.روغن مخصوص خوراک طیور بهترین چربی های مورد نیاز گوشت طیور را دارا می باشد.
از دیگر فواید مهم و موثر این روغن راحت کردن فرایند هضم برای مرغ ها و جلوگیری از آلودگی های خطرناک و ویروس های مضر برای طیور می باشد.در زیر به چند تای دیگر از این فواید اشاره می کنیم:

  • افزایش انرژی قابل متابولیسم ظاهری در طیور گوشتی
  • افزایش قابلیت هضم کربوهیدراتها
  • بهبود راندمان انرژی جیره
  • کاهش درصد چربی لاشه
  • و غیره

این مزایا و فواید فوق العاده این محصول با کیفیت که از بهترین جیره های غذایی برای طیور است بسیاری از طیور داران را با توجه به سود زیاد و راندمان بالای اقتصادی از این محصول شگفت انگیز در صنعت خود استفاده می کنند.

خرید روغن طیور

تولید روغن طیور

شرکت های تولید روغن طیور امروزه با تولید انبوه و بالا بردن کیفیت محصول خود به دنبال سود اقتصادی کلان و همچنین صادرات محصولات خود به کشور های دیگر می باشند.بسیاری از شرکت های داخلی از وارد شدن به این صنعت و سود روز افزون خود راضی بوده و همواره دنبال رشد و پیشرفت در صنعت خود می باشند.
بسیاری دیگر نیز با گرفتن اطلاعات و مطلع شدن از مزایا و همچنین راندمان بالای اقتصادی به دنبال راهی برای ورود به این صنعت و رشد اقتصادی خود می باشند.روغن خوراک طیور به غیر از این که به تامین انرژی، ویتامین ها و انتی اکسیدان های بسیار ضروری کمک فوق العاده ای می کند به طور ویژه ای نیز این ترکیبات به رشد بیشتر و بالا رفتن کیفیت نهایی محصول کمک فراوانی می کند.
شرکت های تولید کننده امروزه با دارا بودن جدیدترین تکنولوژی های دنیا و همچنین پیشرفته ترین دستگاه های ساخته شده در پی تولید این محصول با کیفیت عالی هستند.

خرید روغن طیور

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.