مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

بهترین مدل هواکش مرغداری ساخت ایران

بهترین مدل هواکش مرغداری ساخت ایرانمدل هواکش مرغداریسازندگان هواکش مرغداری

هواکش مرغداری ساخت ایران یکی از بهترین مدل های هواکش می باشد. این نوع سیستم ها برای سلامتی مرغ ها و جوجه ها نقش مؤثری دارند.
هواکش مرغداری ساخت ایران در اندازه های متفاوت تولید می شود. خریداران بهترین مدل از این هواکش ها را به صورت آنلاین سفارش و خریداری می کنند. هواکش هایی که در مدل های جدید ساخته می شوند دارای پره هایی از جنس استیل هستند.

بهترین مدل هواکش مرغداری ساخت ایران

تولید عمده انواع هواکش ساخت ایران باعث شده است که به نیاز مشتریان به خوبی پاسخ داده شود. با توجه به بزرگی و یا کوچکی سالن های مرغداری، هواکش ها در سایزهای متفاوتی طراحی و  ساخته و در اختیار مشتری قرار می گیرند.

هواکش مرغداری ساخت ایران
در هنگام خرید انواع هواکش مرغداری باید به این نکته توجه داشته باشید که هرچه یک هواکش دارای پره های بزرگتری باشد به جهت قدرت بالاتر در جابه جایی هوا از کارایی بیشتری برخوردار می باشد لذا بهتر است که این نوع هواکش ها را سفارش دهید.

مدل هواکش مرغداری

همانطور که گفته شده هواکش ها در مدل های مختلفی عرضه می شوند. هواکش ها توسط شرکت های تولید کننده مختلف تولید و در بازار به فروش می رسند.

هواکش مرغداری ساخت ایران

هواکش ها بر اساس ابعاد به دو نوع زیر تقسیم می شوند

  • هواکش مرغداری 100
  • هواکش مرغداری 140

تعداد پره ها در این هواکش هامتغیر می باشد، از جمله می توان به هواکش های مرغداری 5 پر، 3 پر  اشاره نمود. قدرت موتور هواکش مرغداری 140 و 100 متغیر می باشد، و می توان قدرت موتور در هواکش مرغداری 140 بیشتر از هواکش مرغداری 100 می باشد. مالکان مرغداری بر اساس اندازه سالن های مرغداری و نیاز و میزان هزینه  هواکش های متناسب در تعداد مورد نیاز تهیه می نمایند.

سازندگان هواکش مرغداری

سازندگان هواکش های مرغداری به تولید انبوه این محصول می پردازند، تا به تقاضای بازارهای داخلی پاسخگو باشد. در ایران سازندگان مختلفی برای هواکش مرغداری وجود دارد، که محصولات تولیدی آن ها با استفاده از علم روز دنیا ساخته می شوند، در نتیجه باعث عدم نیاز بازارهای داخلی به هواکش مرغدای تولید کشورهای دیگر شده است. شما می توانید هواکش های مرغداری تولید داخل را از طریق برقراری ارتباط با شماره تماس درج شده در سایت، خرید کنید.

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.