مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

بهترین مدل آبخوری جامبو مرغداری

آبخوری جامبوانواع آبخوری جامبوبهترین مدل آبخوری جامبو مرغداریتولید آبخوری جامبو
آبخوری جامبو مرغداری

بهترین مدل آبخوری جامبو مرغداری در فروشگاه های اینترنتی تبلیغ می شود و خریداران می توانند با این روش پیشرفته این محصولات را خریداری کنند.
آبخوری از جمله تجهیزات ضروری در هر مرغداری می باشد که در هر فروشگاه تجهیزات مرغداری به فروش گذاشته می شود. این ابزار ها در انواع متفاوتی هستند که بازار های فروش خوبی را برای خود رقم زده اند.

آبخوری جامبو

آبخوری جامبو از جمله آبخوری های پرفروش است که عمده مصارف آن ها در سالن های نیمه حرفه ای و نیمه صنعتی است که با قیمت های مختلفی در دسترس مرغداران قرار می گیرد. بهترین مدلاز این نوع آبخوری در شهر های مختلف ایران مورد معامله قرار می گیرد و این آبخوری ها معمولا با قیمتی بالاتر  در بازارها به فروش گذاشته می شود.این آبخوری با نام آبخوری جامیکو نیز شناخته می شود.

آبخوری جامبو یکی از انواع آبخوری اتوماتیک می باشد و متشکل از اجزای زیر می باشد:

  •  قیف جامبو
  • مکانیزم جامبو
  • بست شیردار جامبو
  • نخ
  • 3 سوراخ تنظیم آبخوری

انواع آبخوری های جامبو هم در بازارها به ضورت حضوری و هم از طریق بستر اینترنت به صورت غیر حضوری به فروش می رسند.

آبخوری جامبو

انواع آبخوری جامبو

آبخوری جامبو در انواع گوناگونی ساخته ی شود که در زیر به آن ها اشاره نموده ایم:

  • آبخوری سوپر جامبو
  • آبخوری کلاسیک بدون میلگرد جامبو

آبخوری سوپر جامبو از جنس پلاستیک می باشد. در این آبخوری دیسک پلاستیکی آبخوری را سنگین نموده موجب عدم حضور مرغ ها به زیر آن می شود.در مکانیزم این آبخوری ها، یک فنر کوچک و حساس وجود دارد که با کم شدن آب، جریان آب را وصل می نماید. هر یک عدد از این آبخوری برای حداکثر  100 طیور کافی است. برای حفظ تعادل در کف آبخوری کلاسیک به جای دیسک و رابط، از مواد پر شده است. از نظر ابعاد با آبخوری سوپر جامبو یکسان می باشد.

آبخوری جامبو

 

بهترین مدل آبخوری جامبو مرغداری

از بین آبخوری های جامبو موجود در بازار آبخوری سوپر جامبو بهترین مدل می باشد. این نوع از آبخوری  به سبب ویژگی هایی که در زیر به آن ها اشاره شده دارای محبوبیت فراوانی در بین مالکان مرغداری ها می باشد:

  • افزایش بهداشت به واسطه حذف میله فلزی
  • بهبود فرآیند تمیزی و ضدعفونی کردن آبخوری
  • افزایش برقراری تعادل در آبخوری
  • عدم سر ریز شدن آب
  • جلوگیری از ورود طیور به زیر آبخوری ها

آبخوری جامبو

تولید آبخوری جامبو

آبخوری جامبو بعد از آبخوری نیپل یکی از محبوبترین آبخوری های موجود می باشد. از این رو آبخوری جامبو توسط شرکت های گونان و تحت نم برندهای مختلف طراحی و تولید و به بازارهای متقاضی محصولات صنعت مرغداری عرضه می شوند. انواع آبخوری های جامبو توسط شرکت های داخلی با رعایت اصول و استاندارد های جهانی و با کیفیت بالایی تولید می شوند. شرکت بادرام پلاست یکی از شرکت های تولید کننده این محصول می باشد. آبخوری های جامبو تولید شده بر اساس نوع و برند دارای قیمت های گوناگونی می باشند. برای آگاهی از قیمت به روز آبخوری های جامبو تولید شرکت های داخلی و خارجی می توانید با شماره تماس درج شده در سایت تماس حاصل بفرمایید.

آبخوری جامبو

یکی دیگر از سیستم های آبخوری متداول در مرغداری ها آبخوری نیپل می باشد که بسیار پر طرفدار و بصرفه است و آبخوری کله قندی نیز در مرغداری های نیمه صنعتی و خانگی استفاده می گردد

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.