مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

لیست قیمت دانخوری زنجیری مرغداری

لیست قیمت دانخوری زنجیری مرغداریخرید دانخوری زنجیری مرغداریفروش دانخوری زنجیری مرغداریویژگی های دانخوری زنجیری مرغداریبازار خرید دانخوری زنجیری مرغداری
قیمت دانخوری زنجیری

لیست قیمت دانخوری زنجیری مرغداری بسته به نوع و جنس تجهیزات بکار رفته در آن متفاوت بوده و شما برای اطلاع از آن باید اول از تمامی جزئیات آن اطلاع پیدا کنید و سپس با شناسایی تولید کنندگان و مراکز معتبر فروش دانخوری زنجیری اقدام به خرید آن نمایید

لیست قیمت دانخوری زنجیری مرغداری

قیمت دانخوری زنجیری طبق تعرفه های روز متغیر بوده و در صورت قصد خرید با انتخاب قطعات مورد نظر خود می توانید درخواست قیمت نمایید و در صورتیکه در این زمینه اطلاعاتی ندارید با تماس با کارشناسان فنی از مشورت آن ها استفاده کنید . شما به راحتی می توانید با شماره تماس درج شده بر روی سایت با کارشناس در ارتباط باشید.

قیمت دانخوری زنجیری

خرید دانخوری زنجیری مرغداری

خرید دانخوری زنجیری مرغداری به طرق مختلفی صورت می گیرد دو تا از شیوه های رایج و موسوم در دنیای امروزه، یکی خرید به شیوه قدیمی که همان خرید از بازار می باشد و دیگری خرید در بستر اینترنت و از طریق سایت ها و وب سایت های معتبر عرضه کننده  محصولات مرتبط با مرغداری می باشد.

قیمت دانخوری زنجیری

فروش دانخوری زنجیری مرغداری

فروش دانخوری زنجیری مرغداری با توجه به استقبال خوبی که از سوی مشتریان همراه می باشد توسط سایت های معتبر نیز صورت می پذیرد. امروزه با وجود افزوده شدن کارایی های مناسب با پرورش طیور به دانخوری زنجیری یکی از دانخوری های اتوماتیک متداول مرغداری محسوب می گردد این محصول از رونق خوبی در بازار فروش برخوردار می باشد.

قیمت دانخوری زنجیری

ویژگی های دانخوری زنجیری مرغداری

دانخوری زنجیری به گونه ای طراحی شده است که پخش دان در آن به صورت اتوماتیک صورت می پذیرد. این سرعت می تواند متغیر باشد. سرعت بر اساس متر بر دقیقه می باشد. از ویژگی های دانخوری زنجیری مرغداری می توان به توزیع یکنواخت دان در بین طیور با توجه به مسیر حرکت زنجیر در سالن که یک منحنی بسته است که کل محوطه سالن پرورش را طی می کند، اشاره نمود. دانخوری های زنجیری امروزه از سرعت معقولی برخوردار می باشند، به گونه ای که از آلودگی دان جلوگیری و همچنین از استرس طیور نیز برای دریافت خوراک کم می کند. سرعت حرکت زنجیر در دان خور گوشتی 17 متر در دقیقه و در دانخوری مادر 28 متر در دقیقه می باشد.

قیمت دانخوری زنجیری

در به کار گیری دانخوری زنجیری باید به موارد زیر توجه نمود:

  • بازدید درون مخزن
  • تنظیم ارتفاع با توجه به رشد و سن طیور
  • میز کردن مرتب صافی
  • تمیز کردن ماهیانه کلیه اجزا
  • گریس کاری برخی بخش ها
  • بازدید روزانه سیستم ، رفع موانع موجود در مسیر انتقال دان

بازار خرید دانخوری زنجیری مرغداری

دانخوری زنجیری مرغداری امروزه در بازارهای خرید گوناگونی در دسترس مرغداران قرار می گیرد. دانخوری زنجیری مرغداری در بازارهای تهران و شیراز و اصفهان خرید و فروش می شود. خرید دانخوری زنجیری، با مزایای سهولت کار و در دسترس بودن قطعات و تجهیزات ، استهلاک پایین، نگهداری آسان، استحکام دانخوری همره می باشد. از این رو دانخوری زنجیری در بازارهای خرید از محبوبیت خوبی در بین مشتریان برخوردار می باشد.

قیمت دانخوری زنجیری

یکی دیگر از دانخوری های موجود در بازار دانخوری بشقابی است این دانخوری بعلت قیمت پایین و کارایی بالا دارای طرفداران زیادی می باشد

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.