مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

قیمت آبخوری کله قندی مخصوص مرغداری

قیمت آبخوری کله قندیخرید آبخوری کله قندیفروش عمده آبخوری کله قندیآبخوری 6 لیتریبازار فروش آبخوری کله قندی
قیمت آبخوری کله قندی

قیمت آبخوری کله قندی مخصوص مرغداری یکی از ملاک های مهم برای خریدار می باشد و انواع آبخوری کله قندی باکیفیت و با ویژگی های استاندارد برای خریداران از مراکز پخش صورت گرفته است.
قیمت آبخوری کله قندی مخصوص استفاده در مرغداری برای مشتریان بسیار حائز اهمیت می باشد و بعد از قیمت کیفیت و کارایی یکی دیگر از معیارها برای خریداران می باشد.

آبخوری کله قندی برای استفاده در سالن های مرغداری برای در اختیار گذاشتن آب مورد نیاز مرغ استفاده می شود این نوع آبخوری بیشتر برای پرورش جوجه ها تا سن یک هفته استفاده می گردد.
قیمت آبخوری کله قندی با توجه به جنس آن متفاوت می باشد معمولا این نوع آبخوری از جنس فلزی و یا پلاستیکی می باشد که آبخوری فلزی قیمت بیشتری نسبت به نوع دیگر (پلاستیکی) آن دارد.

قیمت آبخوری کله قندی

قیمت آبخوری کله قندی که در دسته آبخوری های دستی قرار می گیرد، به مراتب پایین تر از آبخوری های اتوماتیک (خودکار) می باشد. قیمت ابخوری های کله قندی با توجه به اینکه این ابخوری از جنس پلاستیک می باشند، بسته به کیفیت پلاستیک استفاده شده در تولید این محصول متغیر می باشد. قیمت نهایی آبخوری های کله قندی توسط متخصیص شرکت های تولید کننده تعیین و در اختیار بازار روز قرار می گیرد.

قیمت آبخوری کله قندی

خرید آبخوری کله قندی

خرید آبخوری کله قندی با توجه به کارایی مقرون به صرفه آن در سالن های مرغداری سنتی و همچنین به عنوان آبخوری کمکی در روزهای اولیه پرورش طیور در سالن های صنعتی مرغداری، برای مالکان سالن های مرغداری دارای اهمیت می باشد.

قیمت آبخوری کله قندی

خرید آبخوری ها به دو صورت زیر امکان پذیر می باشد

  • خرید حضوری با مراجعه به بازار
  • خرید اینترنتی با مراجعه به سایت های معتبر

شما می توانید انواع آبخوری های کله قندی موجود در بازار را از سایت آیمرغدار خریداری نمایید.

فروش عمده آبخوری کله قندی

فروش عمده آبخوری کله قندی مرغداری توسط سایت آیمرغدار صورت می پذیرد. مشاورین سایت با عرضه جزئیات انواع آبخوری های کله قندی موجود در بازار به مشتریان و متقاضیان، فروش به صورت عمده آبخوری کله قندی را  با قیمتی نازل تر از بازار انیز انجام می دهند. شما می توانید با برقراری ارتباط با شماره درج شده در صفحه با مشاورین در ارتباط قرار بگیرید.

آبخوری های کله قندی، آبخوری های دستی می باشند که توسط نیروی انسانی ( کارگر ) کنترل شده و پر و خالی و مورد شستشو و ضدعفونی قرار می گیرند.آبخوری های کله قندی بر اساس گنجایش ذخیره آب دارای انواع گوناگونی می باشند که در زیر ذکر نموده ایم:

  • آبخوری دستی کله قندی 3 لیتری
  • آبخوری دستی کله قندی 5 لیتری

قیمت آبخوری کله قندی

باید در نظر داشته باشید تعداد بیشتر آبخوری های کم نسبت به تعداد کمتر آبخوری های بزرگ از نظر مدیریتی آسان تر می باشد.

آبخوری 6 لیتری

آبخوری 6 لیتری یکی از انواع آبخوری های دستی تولید شده توسط شرکت های تولید کننده گوناگون که در بازار عرضه می شود. این آبخوری ها به طور معمول از جنس پلاستیک مرغوب می باشند و به نوعی می توان گفت ارتقا یافته نمونه های با گنجایش لیتری کمتر می باشند.

قیمت آبخوری کله قندی

انواع آبخوری 6 لیتری

  • آبخوری 6 لیتری قفلی
  • آبخوری 6 لیتری ستاره دار

کارایی آبخوری 6 لیتری ستاره دار

  • مرغ های تخمگذار یک روزه
  • مرغ گوشتی یک روزه

کارایی آبخوری 6 لیتری قفلی

  • مرغ های بالغ

بازار فروش آبخوری کله قندی

بازارهای فروش گوناگونی برای آبخوری کله قندی در سر تا سر ایران موجود می باشد. آبخوری کله قندی با قیمت مناسب در بازارهای فروش به مشتری عرضه می شود. لوازم مرغداری در بازارهای کرج، تهران و دیگر شهرهای کشور به فروش می رسد. در سایت www.imorghdar.ir انواع آبخوری مرغداری از جمله آبخوری جامبو که در بازارها موجود می باشد به فروش می رسد.

برای اطلاع از آخرین تخفیفات روزانه می توانید در کانال تلگرام مرغداری عضو شوید

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.