مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

دانخوری زنجیری مرغداری مدل جدید

دانخوری زنجیری مرغداریقسمت های دانخوری زنجیری مرغدارینصب دانخوری زنجیری مرغداریویژگی های دانخوری زنجیری مرغداریخرید دانخوری زنجیری مرغداری
دانخوری زنجیری مرغداری

دانخوری زنجیری مرغداری مدل جدید را از کجا می توان تهیه کرد؟ آیا می دانید این دانخوری ها چه تفاوتی با مدل های قدیمی و مرسوم در بازار دارند؟

دانخوری زنجیری مرغداری

این دانخوری ها یکی از انواع بروز دانخوری محسوب می گردد که می توان ان را از مراکز عرضه انواع تجهیزات سالن مرغداری خریداری نمود.
این محصولات از ریختن غذای مرغ (دانه) به زمین و آلوده شدن و هدر رفت آن تا حد قابل قبولی جلوگیری به عمل می آورند.

دانخوری زنجیری مرغداری

اگر از این دانخوری ا در سالن استفاده می نمایید بهتر است هر دو ساعت یکبار آن را تکان دهید تا طیور به خوردن دان تمایل پیدا نمایند. دان جدید در صورتیکه دان های قبلی به طور کلی تمام شده باشند. دقت کنید که دانخوری ها مرتبط بازرسی شده و از آلوده نبودن آن مطمئن شوید.

قسمت های دانخوری زنجیری مرغداری

دانخوری زنجیری از قست های مختلفی تشکیل می شود که در زیر به آن ها اشاره نموده ایم:

  • کانال دانخوری
  • رابط
  • گیره و پایه کانال
  • زاویه(گوشه ها)
  • پایه ی زاویه
  • هاپر ( مخزن دان)
  • زنجیر و صافی (الک)
  • موتور
  • تایمر

دانخوری زنجیری مرغداری

کار کردن در سیستم دانخوری زنجیری به اینگونه می باشد که موتور، زنحیر  درون کانال را به حرکت در می آورد، در نتبجه دان از مخزن خارج و در کانال توزیع می شود. هاپر به وسیله ی نقاله از سیلوی بیرون سالن یا به صورت دستی پر می شود. سرعت زنجیر با توجه به نوع طیور قابل تغییر می باشد.

نصب دانخوری زنجیری مرغداری

در زمان نصب دانخوری زنجیری باید در نظر داشته باشید کانال و زنجیر تراز شده باشند. در زمان کار کردن دانخوری زنجیری، نباید زنجیر ها از جای خود بلند شده و کانال ها نباید جابه جا شوند.

دانخوری زنجیری مرغداری

اگر  دانخوری زنجیری در سالن های پرورش روی بستر نصب می شود باید به این نکته دقت کنید که طیور از کانال برای استراحت استفاده می نمایند از این رو سبب آلودگی دان می شود، در نتیجه باید از حفاظ یا شوک دهنده های الکتریکی بر روی کانال استفاده کنید.

ویژگی های دانخوری زنجیری مرغداری

دانخوری زنجیری یکی از انواع دانخوری های اتوماتیک موجود در بازار می باشد، از جمله ویژگی های این دانخوری در بازار امروز با توجه به تنظیم سرعت حرکت زنجیر، با رفع مشکل عدم توزیع یکنواخت دان در سر تا سر سالن همراه بوده و در نتیجه موجب جلوگیری از ایجاد استرس در طیور می شود. این دانخوری ها برای توزیع دان برای انواع طیور از جمله، مرغ تخمگذار، مرغ مادر، مرغ گوشتی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی دیگر از ویژگی های دانخوری زنجیری قابلیت تنظیم ارتفاع توسط پایه های استاندارد با توجه به سن و نوع طیور می باشد. به راحتی قابل شستشو و ضدعفونی می باشد. پرت و هدر رفت دان در این دانخوری ها پایین می باشد.

دانخوری زنجیری مرغداری

خرید دانخوری زنجیری مرغداری

برای خرید دانخوری مورد نظر ابتدا باید از لینک لیست قیمت دانخوری زنجیری از آخرین قیمت این محصول اطلاع پیدا کرد و با تماس با کارشناسان بخش فروش اقدام به خرید آن نمود. خرید دانخوری زنجیری با توجه به برطرف شدن محدودیت های این محصول به مرور زمان، امروزه با استقبال خوبی از جانب مرغداران روبرو می باشد.

دانخوری زنجیری مرغداری