مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

ارزان ترین دانخوری اتوماتیک مرغداری

خط دانخوریایستگاه دانخوری با وینچ کوچکایستگاه دانخوری با وینچ بزرگخط انتقالایستگاه انتقال با موتور 1.5ایستگاه انتقال با موتور 2ایستگاه انتقال با موتور (با سنسور و تابلو برق)1.5ایستگاه انتقال با موتور (با سنسور و تابلو برق)2قیمت دانخوری اتوماتیک مرغداریارزان ترین دانخوری اتوماتیک مرغداریپرفروش ترین  دانخوری اتوماتیک مرغداریمقایسه دانخوری های اتوماتیک مرغداری
ارزان ترین دانخوری اتوماتیک مرغداری

ارزان ترین دانخوری اتوماتیک مرغداری معمولا به صورت عمده به فروش می رسد. نحوه ی کار با این نوع دانخوری بسیار آسان می باشد و نیاز به مهارت خاصی ندارد.
از نمونه های قابل تأیید سیستم دانخوری در مرغداری های صنعتی، دانخوری اتوماتیک است. برای خرید ارزان ترین نوع از این دانخوری ها می توانید به یکی از شعب فروش کارخانه ها مراجعه کنید.

ارزان ترین دانخوری اتوماتیک مرغداری که در سالن ها جهت دان رسانی به انواع طیور استفاده می شود می تواند بهترین گزینه در بازار امروزی باشد. این نوع دانخوری ها طبق قیمتی که دارند طبقه بندی می شوند.
تغذیه مناسب مرغ یکی از شرایط مهم در مرغداری هایی می باشد که مرغ های گوشتی را پرورش می دهند. در این راستا کارخانه ها ارزان ترین نوع از دانخوری اتوماتیک را برای مرغداران عزیز تولید کرده اند.

 

 

تامین کننده قیمت بالای 50 متر قیمت  متری نام محصول
۰۹۱۲۰۱۴۴۱۰۸ تماس بگیرید 75000

خط دانخوری

۰۹۱۲۰۱۴۴۱۰۸ تماس بگیرید 2050000

ایستگاه دانخوری با وینچ کوچک

۰۹۱۲۰۱۴۴۱۰۸ تماس بگیرید 2500000

ایستگاه دانخوری با وینچ بزرگ

۰۹۱۲۰۱۴۴۱۰۸ تماس بگیرید 49000

خط انتقال

۰۹۱۲۰۱۴۴۱۰۸ تماس بگیرید 2300000

ایستگاه انتقال با موتور 1.5

۰۹۱۲۰۱۴۴۱۰۸ تماس بگیرید 3100000

ایستگاه انتقال با موتور 2

۰۹۱۲۰۱۴۴۱۰۸ تماس بگیرید 2900000

ایستگاه انتقال با موتور (با سنسور و تابلو برق)1.5

۰۹۱۲۰۱۴۴۱۰۸ تماس بگیرید 3400000

ایستگاه انتقال با موتور (با سنسور و تابلو برق)2

قیمت دانخوری اتوماتیک مرغداری

انواع سیستم دانخوری اتوماتیک در درجه اول بسته به نوع آن ها مانند دانخوری بشقابی و دانخوری زنجیری دارای تفاوت قیمت زیادی می باشند.  همچنین دانخوری بشقابی خود به نسبت جنس بشقاب و فاصله بشقاب ها در هر متر دارای قیمت متغیری می باشند، که جهت اطلاع از آن می توانید پس از انتخاب نوع دانخوری مورد نظر خود با مشاوران ما ارتباط گرفته و از قیمت روز آن به همراه جزِیات بیشتر در مورد محصول مطلع شوید.

ارزان ترین دانخوری اتوماتیک مرغداری

ارزان ترین دانخوری اتوماتیک مرغداری

ارزان ترین دانخوری اتوماتیک مرغداری، دانخوری اتوماتیک بشقابی می باشد. دانخوری اتوماتیک بشقابی علاوه بر ارزان بودن در بیشتر مرغداری ها اعم از مرغداری های سنتی و مرغداری های صنعتی به کار گرفته می شود. این دانخوری ها برای پرورش انواع گوناگونی از طیور مورد استفاده قرار می گیرد.
دانخوری بشقابی از جنس پلاستیک مرغوب می باشد، جنس مرغوبی که دارای انعطاف پذیری مناسبی نیز می باشد.

ارزان ترین دانخوری اتوماتیک مرغداری

پرفروش ترین  دانخوری اتوماتیک مرغداری

دانخوری اتوماتیک بشقابی دارای قیمت تقریبا نصف دانخوری اتوماتیک زنجیری است و با توجه به شکل بشقابی آن، طیور به صورت دایره ای رد دور بشقاب قرار گرفته و در نتیجه طیور بیشتری نسبت به دانخوری زنجیری در یک خط تغذیه می کنند، علاوه بر آن دارای مزایایی می باشد که فروش آن را چند برابر می کند. از جمله مزایای دانخوری اتوماتیک بشقابی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قابلیت تنظیم ارتفاع با توجه سن طیور
  • قابلیت تنظیم میزان ورودی دان به بشقاب
  • سادگی شستشو و ضدعفونی شدن
  • پخش یکنواخت رد کل سالن
  • جلوگیری از آلوده شدن دان به کود

ارزان ترین دانخوری اتوماتیک مرغداری

مقایسه دانخوری های اتوماتیک مرغداری

دانخوری مرغداری اتوماتیک در دو نوع دانخوری اتوماتیک بشقابی و دانخوری اتوماتیک طراحی و تولید و در اختیار بازار قرار می گیرد.

در دانخوری زنجیری مخزنی در بیرون لانه تعبیه می شود که این مخزن یا به صورت دستی یا بوسیله لوله ای متصل به تانکر ذخیره غذا پر می شود. خوراک طیور بوسیله زنجیرهای نقاله بر اساس ساعت های معین شده برای روشن شدن مخزن که به درون کانال هاب ناودانی در سرتاسر سالن قرار گرفته شده است، در اختیار طیور قرار می گیرد. مقدار خوراک درون کانال توسط پیچ قابل تنظیم و همچنین ارتفاع آن نیز توسط پیچ های تعبیه شده در پایه، قابل تنظیم می باشد. یکی از عیب های این نوع از دانخوری ها توزیع غی یکنواخت دان می باشد، که این مشکل در دانخوری بشقابی مرتفع شده است.

در سیستم دانخوری بشقابی، آگری که در داخل لوله قرار گرفته است، موجب انتقال دان در طول سالن می شود. به لوله اصلی در فاصله های معین لوله های کوچکی متصل می شوند که وسیله آن ها دان به درون دانخوری بشقابی ریخته می شود. سیستم دانخوری بشقابی تنها در پرورش در بستر کاربرد دارند. بر اساس ابعاد سالنی که به کار گرفته می شوند، قابل توسعه می باشند.

ارزان ترین دانخوری اتوماتیک مرغداری

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

مجموعه مرغدار شمارا به خرید بهترین انواع تجهیزات مرغداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما
تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.